keskiviikko 9. marraskuuta 2011

Loud As Hope

IMG_0693

IMG_0701

BLOGI

IMG_0713

IMG_0717

IMG_0774

Nyt kuvia studiosta Maijan kera! Näitä on paaaaaaljon, mutta olihan sentään yli 400 kuvaa valittavanakin! Ensimmäisenä hieman värillistä ja normaalia juttua. Paitsi tuo vanerimies, noh, hänen "henkilöllisyytensä" jääköön vain minun ja Maijan väliseksi, heh!

BLOGI6

IMG_8937

BLOGI4

Maijalla oli mukana myös tuollainen mekko, joka on peräisin Ugly Betty-sarjan kuvauksista, really! Hänen serkkunsa voitti sen jostain kilpailusta, mutta lahjoitti sen Maijalle. Ainakin on uniikki mekko! Leikimme myös vähän softboxien kanssa.

IMG_9066

IMG_8870

BLOGI8

Tästä eteenpäin mustavalkoista settiä. On tuolla tytöllä sitten ihan uskomattomat kasvot, oivoi, olen kateellinen! Noita kelpaa kuvata.

BLOGI3

IMG_8776

BLOGI5

BLOGI7

BLOGI9

BLOGI2

IMG_8768

BLOGI1

Tuo naamio... Löysimme sen jonkun työpöydältä ja lainasimme hetkeksi. Niiiiiiiiiin hieno! Olen kyllä tyytyväinen siihen, mitä saimme Maijan kanssa aikaiseksi. Pitää joskus paremmin vielä paneutua kuvien muokkaamiseen, mutta nyt olen iloinen jo näistä versioista! Ehdottomasti kuvaan studiossa vielä uudestaan, ja ihanaa Maijaa aina kun näen!

4 kommenttia:

  1. Superfina bilder! Tycker om de svartvita! Kram

    VastaaPoista
  2. aura, voi kiitos! :-)

    Jannica, tacktack, kram!

    VastaaPoista
  3. wuhuhuhuuuu !!! ekaa kertaa huomasin nää täällä:---) aika monta pistit.. :D terveiset tampereelta <3 järkkäsin tuparit niin että sun pitäis päästä sinne! Ja kiitos kehuista kuvateksteissä..mä ihan punastun:)

    VastaaPoista